sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Pihakuvia..

Kesäkurpitsa kukkii
 Aurinko paistaa ja hellettä luvataan tulevaksi viikoksi - ihanaa!
 Tässä muuten mun kasvimaa, ihan pikku kätösin olen siemenistä kasvattanut, tomaattia, minitomaattia, hernettä, kurpitsaa, kesäkurpitsaa ja retiisejä - hyvältä näyttää ja satoakin oottelen. Kasvattelin myös kurkun taimia, mutta ne kuolla kupsahti kylmyyteen - olin hieman liian hätäinen niiden ulkoilun suhteen. Huomatkaa, että mitään ei kannata heittää pois, vanhat pyykinkuivaustelineet toimivat tukina minun kasveilleni ja rikkimenneen kaislarahin ja muovisaavin olen ottanut istutuslaatikoiksi, takana IKEAN löytöpisteestä isot ruukut a.2.50e. Kierrätys kunniaan!!!
Juhannusruusu
Maija Mehiläinen?
..kaunista..
Pioni



Onko tää Särkynyt sydän??
Tupakkakukka
Begonia
Mandariini

Meidän talonvahti Napero nauttii kesästä, lämmöstä, seuraa pihan tapahtumia, innostui jopa tänään jahtaamaan pientä perhosta..
Ylväänä neiti Napero

 Ja nyt Rillataan. Meille sit taas tupsahti piha täyteen kavereita, onneksi olimme tankanneet jääkaapin;) Tein kasvisnyyttejä joissa kesäkurpitsaa, tomaattia, sipulia,paprikaa,oliiveja ja sinihomejuustoa - nam. Lisäksi miehille makkaraa, kanaa eri muodoissa ja jotain lihaakin taisi olla, mä kun en hirveesti perusta tolle punaiselle lihalle. Mies väsäsi vielä kasviswokin..
kasviswok



 En nyt tiedä onko nämä niin kauniita kuvia, mutta perin suomalaisia kylläkin, luulen että aika usealla pihalla käryää grilli kuumana ja makkarat ojossa.. suomalaista kauneutta katsojan silmissä.. tai jotain..
Jokin ruusu kait tämäkin??

Turinat ruoan päälle..

Mun samettikukka alkaa pian kukkimaan, nämäkin olen ihan siemenestä kasvattanut ja itseasiassa olivat vielä nopeasti kasvavaa sorttia - suosittelen. Taidan näitä kyllä kasvataa jatkossakin ja ovat vielä kestäviäkin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

..kiva kun piipahdit, viel´ kivempi kun jätit viestin..