lauantai 11. toukokuuta 2013

..Istutuspöytä eurolavoista..

Heipsans taas..
Meillä loju 3 ylimääräistä euro-lavaa pihalla - niistä sitten suunnittelin ja rakensin itselleni istutuspöydän..

Sahailin, purin, nostelin, väänsin ja käänsin, ennenkuin haluamani rakennelma alkoi muodostua, oli mulla tarkka visio, mutta hieman jouduin pähkäilemään kuitenkin..
Korkeus on just passeli tällaselle 162centtiselle persjalkaselle, nyt ei selkä väsy - sillä kun on taipumus ottaa itseensä pienestäkin keno-asennosta..

Yhdestä lavasta sain ns.sivujalat ja toisen nostin rakennelman päälle hyllyköksi ja käytin hyödyksi kaikki lavojen hukkapätkä-laudat hyllyiksi..
Taso syntyi neljästä laudanpätkästä.. ollut aikoinaan istuinpenkki..

Nyt sain KAIKKI mun purkit ja purnukat yms. romuaarteeni esille ja käsien ulottuville - ei tartte kirmailla pitkin pihoja etsimässä sitä sun tätä kapistusta - sitä kun tuppaa tarvitsemaan kaikenlaista kun saa jonkun tosi välkyn idean, eli luulenpa että tästä tuli samalla tällainen askartelupaikka ulos, niin ja keittotaso sit ku rillataan..
Niin ja tietty niiden kukkien ruukuttaminen!!

 Tää on just niin romusen näköinen kuin halusinkin - just passeli mun makuuni!!
Toki näitä lavoja ja niistä syntyviä rakennelmia voi maalatakkin, mutta mun mielestä tollanen "elämää nähnyt" puu on kaunista - ja näissä lavoissa on niin oma fiiliksensä - niin ja voi ihan huoletta naputella nauloja sekä ruuveja ruuvailla - ei me rikki ei!!


..Istutusterkuin - Tanni..

8 kommenttia:

  1. No kyllä olis minunkin makuuni tuollainen,jopahan nikkaroitkin makean monitoimipöydän:)

    VastaaPoista
  2. Meillä ollaan oltu samassa puuhassa. Mää olen kyllä niin tumpelo, että laitoin miehen rakennustöihin. Mulla olisi äkkiä ollut saha sormessa pystyssä jos itse olisin yrittänyt :D Mikä mahtava ajatus laittaa koukut tuohon päätyyn, sihen saa kaikkia ihanuuksia roikkumaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkäpä parempi, että mies tekee - ei enempää vammoja ;). Juu tuon koukuston olen aikoinaan kirpulta ostanut 50centillä, samoin nuo purkit, ostin pois jos johonkin tarttisin - nyt vasta löysi paikkansa tuosta. Itsekin tykkään!

      Poista
  3. Hiano! Mähän opiskelen logistiikkaa, joten erityisetsti näitten eurolavojen hyötykäyttö hykerryttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh - teillähän niitä sitten riittää..? Mun poika kanssa aloittaa syksyllä samat opinnot, joten tulevaisuus voipi olla että koko kämppä on sisustettu ulkoota sisälle pelkillä lavoilla! Mä tykkään!!

      Poista

..kiva kun piipahdit, viel´ kivempi kun jätit viestin..