perjantai 9. marraskuuta 2012

..Muija tuunattavana..

 ..Pitkäaikainen haaveeni alkaa pikkuhiljaa toteutumaan - kuvina ja väreinä ihollani - Tatuointi..
..Mulla on muutama yksittäinen kuva jo ennestään: Dragon - tribaali vasemmassa käsivarressa, toinen Dragoni niskassa ja pieni kisu oikeassa olkapäässä - nyt haluan kukkia, perhosia - kauniita kuvioita.. - yhdistämään kaikkia kuvia toisiinsa.. Koko yläkroppani tulee valmistumaan tässä talven aikana.. I Hope So..
 ..Kaikessa tässä on ihanaa se että itse Tatuointi - Taiteilija tulee kotiin tekemään tämän..
..Annoin Taiteilijalle aikasta vapaat kädet - olin kerännyt joitakin kuvia mitkä miellyttävät minua, mutta luotan tekijään ja hänen ammattitaitoonsa - ja olen TODELLA tyytyväinen hänen jälkeensä..

 ..Pientä punotusta ja turvotusta havaittavissa hyvin muodostuneissa käsivarsissani..
..Olen Kalat - ihminen horoskoopiltani ja Kiinalaisessa merkissä Lohikäärme.. Lohikäärmeet viehättävät minua sen antavan voiman ja turvan takia.. Elämässäni on ollut aikoja kun tuo voima on ollut kadoksissa minusta - mutta löytynyt uudelleen - sen takia olen ottanut nuo Dragonit muistuttamaan minua siitä sisäisestä voimasta joka kuitenkin on siellä sisälläni - vaikka toisinaan pienellä liekillä..
..Nyt tulevat kuviot kuvastavat myös minua ja muistuttavat kesästä..

 ..Tätä käsivartta ollaan tehty nyt kahteen otteeseen - ensimmäisellä kerralla tribaalin alaosan kuviot ja nyt toisella kerralla siitä ylöspäin - olkapäähän asti.. "Eka kerta" oli varsin kivuton - siinä meni noin 4 tuntia - tosin muistettiin tupakki ja juomatauot pitää.. No, nyt kun tikattiin melkeinpä 5h - niin vika tunti oli jo rajamailla - ihmeellinen ihmisen iho - tunto.. Kaiken kruunaa kuitenkin se, että saa olla omassa kodissa ja otetaan iisisti - ei hötkyillä, muistetaan tauottaa - vaikkakin aina palaaminen herkistyneelle iholle tuntuu - No, tuntuu se - jokainen joka on ottanut tatuoinnin tietää sen omassa nahassaan..
 Tatuointi - Taiteilija on kyllä mestari työssään - ei "raavi" ihoa verille - niinkuin erään ottamani kuvan tekijä.. Siitä en enempää kerro..

 ..Isäntä tokaisi, "että kyllä hänelle kelpaa vanha ja käytettykin - kunhan sitä vähä tuunaillaan"
 - tää on hyvä motto niinkuin tämän Blogin tarkoituskin..
..vanhasta uutta..

 ....Näihin kuviin ja tunnelmiin - kivutonta viikonloppua kaikille.. Tanni





3 kommenttia:

  1. No sepäs oli nopeasti sanoista tekoihin ja hienolta näyttää! Hyvää viikonloppua! Terkuin; LohikäärmeSonni (hhhmm..millaisenhan tatskan siitä sais:)

    VastaaPoista
  2. Moi,
    tosi hieno : ), vitsi kun itsekkin uskaltais ; )
    Terv. Minna
    tiikerin vuonna syntynyt

    VastaaPoista
  3. Mulla olisi tälle uusiksi tuunatulle naiselle blogissa Beautiful Blogger - tunnustus.

    VastaaPoista

..kiva kun piipahdit, viel´ kivempi kun jätit viestin..