perjantai 21. lokakuuta 2011

..varjon värit..

 Mä en siis ole yhtään pimeänajan ystävä ja pahin vasta edessä.. plääh!!
Väsymys painaa työn jälkeen ja päikkäreitä on vedetty melkeinpä joka iltapäivä duunista päästessä..sanotaan et ois niin tärkeetä ulkoilla ja nauttia raittiista ilmasta - se piristää..
Joo, mä piristän itseäni nukkumalla ``nukkuminen on kuin laittaisi rahaa Pankkiin```toteaa isäntä..
 No, sit mä oon tosi Rikas (ei vaan tunnu eikä näy missään - paitsi elokiloina)!!!
On ihmisiä jotka nauttivat ja puhuvat kuinka ihanaa on melskata syksyisessä lehtisateessa - nojoo, suokoon sen heille.. onhan se kivaa ja itse myös sitä harrastanut, mutta nyt ei hotsita..meillä piha haravoimatta ja kesäistutukset nuutuneet ruukkuihinsa..jos nyt viikonloppuna sais jotakin aikaiseksi..
Eli vedän päikkärit, herättyäni sytytän kynttilöitä, siirryn kiikkustuoliini, kissa kapuaa syliini ja nappaan virkkuuvetimet käsiini.. virkkaan  - pääasia et kädet käy, kai se on mun tapa rentoutua just nyt.. ei jaksa ajatella tai kuluttaa energiaa mihinkään muuhun - voimia vielä tarvitaan..

..kaunis varjo löytyi Emmauksesta 4e..

..ripustin sen meidän olkkarin katosta roikkumaan..
..muistuttaakseen, että kesä tulee - kotvasen vielä kestää..

..antaa voimia..
..minun arkeeni..

2 kommenttia:

  1. Vihdoinkin sain itsestani irti ja kirjauduin sun hienojen sivujen innokkaaksi lukijaksi. Asfaltti on liikkunut ja sita on tullut myos kuunneltua. Terveisia malesiasta Rakas Y!
    T.Sonni

    VastaaPoista
  2. Heiiiii!!! Rakas!!! Yes, jippii, Wohouuuuh!! Ja pidähän repustas kiinni - sonniseni!! sitä passia ja visaa tarvii siel maailman laidalla!! Iso halipus!!!!

    VastaaPoista

..kiva kun piipahdit, viel´ kivempi kun jätit viestin..