tiistai 1. toukokuuta 2018

..ruusuhyllyn tuunaus..

Se on moi!
Äitini menehtyi muutama vuosi sitten.
Häneltä jäi tällainen hylly, jonka sitten otin itselleni.
Nyt vasta pystyin ottamaan tuon hyllyn käsittelyyni.
Halusin, siitä vain vaaleamman.
 Annie Sloan  - maaleilla old white sekä Antoinette maalailin hyllyn.
 Hylly on nyt mun tuunaus-huoneessa, kera ruusukuppien jotka myös jäi äidiltäni.
Muistan kuinka äitini oli jokseenkin minun ikäinen / nuorempikin ja hän aina hamstrasi kaikkea ruusuista 
- minä en voinut sietää sitä - teininä mulla oli ihan muut mielessä kuin ruusut kupeissa..
Nyt mä itse hamstraan kaikkea kukikasta sekä ruusuista - näin tää mieli muuttu.
Onko sinulla ollut joku inhokki, mikä on vanhemmiten tullut hulluksi rakkaudeksi..?
Uteleepi Tanni

16 kommenttia:

  1. No ei oikeastaan inhokkia, mä olen aika paljon kulkenut "äidin jalanjäljissä" mitä sisustamiseen tulee :) Hylly ja ruusukupit ovat kauniit! Itse keräsin joitakin parittomia ruusukuppeja paviljonkiin kesä-kupeiksi, mutta jo ainakin parina kesänä kova tuuli on kaatanut ja hajottanut paviljonkia, niin taitaa jäädä tänä kesänä pystyttämättä. Meidän piha on niin aukea ja tuulinen :( Ja tuulet on vaan koventuneet ja lisääntyneet nykyiseen maailmanaikaan .

    VastaaPoista
  2. No ei taida ihan ihokkeja olla ollut, mutta paljon sitä on alkanut kiinnostumaan asioista, joita on ollut silloin lapsena perheellä. Keräilen mm. Arabian BR-mallisia kahvikuppeja niin, että olisi mahdollisimman paljon eri kuvioilla. Jos kirppiksellä näkyy joku lapsuudesta tuttu kahvipurkki, niin mukaanhan sekin yleensä lähtee...
    Hyllystä tuli todella kaunis.
    Mukavaa vappua!

    VastaaPoista
  3. Tulipas siitä ihana hylly!
    Kauniisti sopii ruusukupit siihen.
    Hyvää alkanutta toukokuuta!❤️😊

    VastaaPoista
  4. Hylly on ihan mahtava! Itse inhosin vielä 10-15v sitten pinkkiä ja kukkia. Nyt rakastan pinkkiä, pitsejä, ruusuja... Leppoisaa vappua!

    VastaaPoista
  5. Tulipa hyllystä kaunis. :) Kupitkin on kuin tarkoitettu hyllyä varten - tai toisin päin. Ja hmm. Ostin vastikään vaaleanpunaisen kastelukannun, mitä en edes vielä pari vuotta sitten varmasti olisi tehnyt... En edelleenkään vaaleanpunaisen suuri fani ole, mutta kuten sanottu, niin kukka-asioissa vähän hölläilen. Pinkki ja vaaleanpunainen kun sopivat kauniisti kaikkien lempivärieni sekaan ja tasapainottamaan kokonaisuuksia. Ehdottomuudet karisevat iän myötä. ;)

    VastaaPoista
  6. Olen aina inhonnut beigeä väriä. Kuinka ollakaan, se uusin kaappituunaus on beigeen vivahtavalla kaakaonruskealla...

    VastaaPoista
  7. Hyllystä tuli tosi kaunis,ja kahvikupit sopivat niin täydelliseti :)
    nyt ei mitään inhokkia tuu mieleen ,paitsi suklaakiisseli,pinaattivelli jotka odottivat maanantai aamuna koulunkeittiön jääkaapissa (yleensa perjantai ruoka:),noita kahta en suuhuni pistä:)

    Touhukasta toukokuuta:)

    VastaaPoista
  8. Ihana hylly. Hyvää toukokuun alkua:)

    VastaaPoista
  9. Sinä se jaksat puuhailla! Ihana kuisti, vaikka ihana se oli ennenkin �� kaunis hylly, muisto äidistä ❤

    VastaaPoista
  10. Ihana hylly! Täällä nuo ruusut on juurikin lemppareita:) Leppoisaa alkanutta toukokuuta♥

    VastaaPoista
  11. Nätti ja muistorikas hylly :)
    Mun mumma keräsi aikoinaan mulle Iittalan Pionia, laseja pääasiassa. Varhaisteinimielessäni ajattelin, että boooring... Ja kuinkas nyt, olen hankkinut lisää Pioni-laseja kirpuilta aina kun silmiin osuu :D

    VastaaPoista
  12. Kaunis hylly tulikin :) Minä inhosin myös nuorempana ruusuja, mutta nyt tykkään niistä kovasti. Mukavaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
  13. Kaunis tuli hyllystä ja ihania muistoja liittyy siihen :)

    VastaaPoista
  14. Hyllystä tuli nyt sinun näköisesi. Kaunis se on, kupit ja mukit myös ruusuineen.

    VastaaPoista
  15. Oih, miten IHANA hylly!!!!!
    Mä inhoan lapsena ja nuorena pelargonioita. Joskus 35- veenä aloinkin yhtäkkiä tykätä niistä :)

    VastaaPoista
  16. Pitkästä aikaa ehdn blogimaailmaa ihmettelemään. Hyllystä tuli oikein kaunis -paljon parempi vaaleansävyisenä kyllä.

    Mullakin on ollut jo pitkään ruusukausi astioissa ja tekstiileissä.. Nyt tosin mietin että josko välillä jotain muuta. Muuttaa pitäisi jossain vaiheessa niin silloin varmasti uusia sisustusideoita taas. Oon ollut vähän vanhana syntynyt, tuntuu että aina kaikki "mummojutut" on olleet mun mielestä tosi jees.

    VastaaPoista

..kiva kun piipahdit, viel´ kivempi kun jätit viestin..