torstai 13. kesäkuuta 2013

..periksi en anna..

Moi!!
Ei oo helppoa ei!
Siis tuo ikkunoiden paikkailu - se perkuleen kittaaminen on jotenkin helkutin vaikeeta - oon "juutuubista" katsonu muutamat videot ikkunapokien kunnostamisesta ja voih` kun se käykin näppärästi - varsinkin sen kitin levitys - nuinvaan lastalla vedellen. 
Mä vetelen kohta sanonko mitä..? 
No, en sano..
Ollaan nyt Isännän kanssa pari päivää työstetty sitä yhtä isoa ikkunaa ja tänään sitten kittauksen yhteydessä meni yksi pitkistä keski-ikkunoista sirpaleiksi - (toivottavasti tuottaisi onnea tähänkin peltoon..)
No, nyt tarttee sitten käydä jostain romulasi-liikkeestä kyselee jämälasien palasia jotta saadaan hommaa jatkettua ja niin lisää kittiä ja kaikkea muuta.. 
Plääh, mutta kun ollaan kerta aloitettu niin pakkohan se on loppuun väsätä! 
Periksi en anna!
 Itseasiassa se pokien rapsuttelu vanhasta maalista sekä kitistä on ihan hauskaa ja tietty uuden maalin vetely pintaan..
Nyt vetelenkin teille muutamat kuvat mun kukkagrillistä - tänkin tos yhtenä päivänä väsäsin kun en muutakaan järkevää keksinyt..
 Tai siis onko tää edes enään järkevää..?
 - No, on tai ei niin on lupa hullutella..
 olen odottanut jo pari vuotta, että isäntä nakkais tän vanhan grillin sortti-asemalle (mulla kun ei oo lupaa autolla ajamiseen), mutta kun ei oo saanut sitä aikaiseksi niin nakkasin nyt mun ylikasvaneet orvokit grilliin - jatkakoot siinä elämäänsä..
 Koristeeksi laitoin rikkoutuneita ruukkuja ja tuollaisia valkoisia kiviä..



 Ja yhtään ei helpota remppa-hommia se, että leipä-työ vie vuorokaudesta sen tietyn osan, levätäkin pitäis ja osata ottaa rennosti ja unohtaa "mullehetinyt"-meininki.. vaikka menis koko helvatan kesä ja syksy niin mä saan noi ikkunat tehtyä ennen ensilumia- ja pakkasia!!
Tästä tais tulla tällänen ruikutus-postaus - koettakaahan kestää - minä myös - Tanni


11 kommenttia:

  1. Niinhän se on että työ haittaa harrastuksia :) tsemppiä molempiin.

    VastaaPoista
  2. No mutta se kukkagrilli on sikamakee!!! Nyt tiedän mitä mä teen meidän grillille kun kesä on ohi :D

    VastaaPoista
  3. Moikka TY! Ei ollut ollenkaan ruikutusta, ainoastaan inhimillistä. Välillä näyttää nuo sun aikaan saannokset niin vaivattomilta, että kiva kuulla että välillä joudut myös kiroilemaan. Ihana (ja vaivattoman näköinen) toi grilli!!!
    Hyvää vkl; Sonni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se mua taitaapi ärsyttääkkin kun en osaa - eli menee jopa vitutuksen puolelle..

      Poista
  4. Se on tietysti joku ammattilainen tehnyt sen videon ja on vuosia tehnyt sitä ikkunajuttua työkseen :) Sama se on sen Remontti-Reiskankin kanssa, se saa tapetoimisen ja muun puurtamisen vaikuttamaan sellaiselta, että siitä selviää ilman mielialalääkitystä :)

    VastaaPoista
  5. JESTAS, mikä idea! Ihana :) Periksi ei kannata antaa, kyllä se vaivannäkö vielä palkitaan. Etkä sää ruikuta, kerrot vaa asiat niinku ne on :)

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  6. ♥ Oi,miten kauniit kukka-asetelmat!

    VastaaPoista

..kiva kun piipahdit, viel´ kivempi kun jätit viestin..