torstai 6. syyskuuta 2012

..Kirppuilua..

 Helou, viikon aamut olleet viileitä, päivät lämpimiä ja saatu nauttia auringosta - tosin eipä se aurinko hirveesti betonin sisään paista, mutta onpa sitä voinut duunin ikkunoista ihastella..
Duuniviikko ollut aamuvuoroa eli perinteisesti 8 - 16 ja jotenkin tuntuu et se vuoro ei kyl mulle sovi! Mun sisäinen kello on jossain ihan muussa ajassa kuin sen pitäisi olla jotta olisi virkeä olo töissä ja sieltä kun pääsee kotiin asti niin takuuvarmasti pötkähdän sohvalle päikkäreille..
Kun ei vaan jaksa..
Hitto ja vasta syyskuu..
voe helvatanhelvata..
..No, koska olen uurastanut taas yhteiskuntamme hyväksi ja minulla oli jopa hieman vetoa tänään duunin jälkeen niin aattelin kirmasta kirpun kautta ja kannatti - mun mielestä - tosin en oo 2 viikkoon käynytkään niin jo oli aikakin..
..Mukaan lähti kirpulta..
 ..sohvatyynyjä vain 5 kpl, 3 luonnovaaleata ja 2 kuvioitua pötkylätyynyä.
..tykkään tyynyjen kuosista..
..ROUHEE kaitaliina..
...jonka alla samaa sävyä oleva torkkupeitto..
..Muutama vanha muotti ja nippu pikkuvuokia - tuikkukipoiksi ja muuhun tuunailuun..
..vaalea pitsiverhokappa.. Ja vihreä kangaslokerikko työkaluille..
..Hamonen..
..oikee hinta 89e - ZIISUS.. ja alessa 20e.. jonka ehkä just oisin maksanu.. ehkä.. mutta Nyt maksoin 2e..
..Ja sit tää lamppu - jota olen etsinyt ja kaivannut olkkariin löhölassen viereen..
..Kaikki tämä 10e.. Ei paha mun mielestä..

..Ja kaikki tämä siis tosi tarpeellista ja tarpeeseen - koska väsymyksen poisti tältä illalta - eli oikein piristysruiske - parempi kuin kemialliset aineet..
..Ja vielä - mä tiedän että me omistetaan ainakin noin 100 erilaista sohvatyynyä ja muuta tyynyä mutku niitä vaan tarttee ja ne on ihanii - Isäntä ei kyl tajuu - se viskoo niitä aina ja manailee että "mites tänne oikeen mahtuu nukkuu" kun vuodekkin on päällystetty erilaisilla tyynyillä - miehet ei tajuu..
..ja nyt voin taas vedellä mukavii päikkäreitä pehmosten tyynyjen kera alla torkkupeiton..
..nyt näkee virkata..
 ..Kyllä itsensä palkitseminen on ihanaa!!
Tanni

1 kommentti:

  1. Höh..tyynythän on ihania! Istukoon sitten lattialla! :D

    Mäkin joskus mietin että mistä ne repii niitä hintoja vaatteille. Varsinkin kun ei ole mikään merkki-merkki.

    VastaaPoista

..kiva kun piipahdit, viel´ kivempi kun jätit viestin..